Földes Györgyi:
A neoavantgárd (kelet-közép-európai tükörben). Bevezető
The Neo-avant-garde (in the mirror of Central and Eastern Europe). Introduction
Fenyő Dániel:
„Ki vágtatott még a holnapba így? – Senki!” A történeti avantgárd és a neoavantgárd folytonosságának kérdése Kassák Lajos és Tamkó Sirató Károly példáján keresztül
„Who else galloped into the tomorrow like this? – Nobody!” The Question of Continuity Between the Historical Avant-garde and Neo-avant-garde Through the Example of Lajos Kassák and Károly Tamkó Sirató
Agnieszka Karpowicz:
A konceptuális művész archívumában. A neoavantgárd peremén (Fordította: Földes Györgyi)
In the Archives of the Conceptual Artist. On the Margins of the Neo-avant-garde (Translated by Györgyi Földes)
Balázs Imre József:
Avantgárd-újraértelmezések Vitéz György költészetében
Reinterpretations of the Avant-garde in the Poetry of György Vitéz
Orcsik Roland:
A mikroutópiák forradalma. (A különutas jugoszláv neoavantgárdról)
Revolution of Microutopias. On Outsider Yugoslavian Neo-avant-garde
Kürti Emese:
Transzregionális neoavantgárd és reproduktív munka. Ladik Katalin szerepei a jugoszláviai és a magyarországi hegemón maszkulinitásban
Transregional Neo-Avant-Garde and Reproductive Work. Katalin Ladik’s Role in Hegemonic Masculinity in Yugoslavia and Hungary
Ladányi István:
Szombathy Bálint kézjegye az Új Symposion neoavantgárd arculatán (1971–1972)
Bálint Szombathy’s Impact on the Neo-avant-garde Image of the Új Symposion (1971–1972)
Havasréti József:
A montázs mint ürügy. Erdély Miklós reflexiói Bálint Endre fotómontázsainak apropóján
The Montage as a Pretext. Reflections by Miklós Erdély on the Photomontages of Endre Bálint
